Freebies..free lagi percuma..hehe

Saya Ita | 5:39 PM |

Disampaikan oleh Saya Ita

 
Terbaca sal freebies nie,mesti banyak yang tertarik kan..yer la,sape tak suka benda yang free..

mmg best kat dunia blog nie..leh dapat benda yang percuma dari otai2..ngeeee...dah nama pun otai,ilmu mesti dah banyak,bila ilmu dah banyak,tu yg boleh disebar2kan..

wah,alhamdulillah..bagus betul dorang kan...
dari background utk blog,background utk chatbox,doodle,tutorial..semua free mereka bagi kan..lau acik nak buat semua tu sendiri mmg tak dapat la..acik belum masuk tahap otai...masih junior lagi..tu yg blog pun xfemes mana...tp tetap bersyukur dengan apa yg ada...

jadi kat sini acik nak himpunkan semua benda free yang korang leh guna untuk mencantikkan blog korang..blog acik nie walau tambah apa pun tak akan jadi cantik..lagipun acik suka yang simple..tak nak serabut sangat...apapun,semoga ia berguna untuk korang yea...

oya,bagi mereka yang ada freebiesnya termasuk dalam blog acik,dunt wury..it still yours..coz i wiil credit from who i take...cewah..ayat owg puteh tu..dun play2 ya..hahaha...

FREE BLOG BACKGROUND


FREE CHATBOX BACKGROUND

FREE MUSLIMAH DOODLE
(masih dalam proses)

FREE SHOUTBOX/CBOX ICON
FREE BACK TO TOP

FREE BLOG HEADER

FREE 'WELCOME IMAGE' FOR BLOG | CLICK ENTER
Free image 1 (by apit)

FREE YOUTUBE BACKGROUND
Free image 1

FREE FLOAT WELCOME NOTE PICTURE
Free image 1

FREE ANTIVIRUS
10 free anti-virus programs

FREE TEMPLATES FOR BLOG
How to make own template for free

{ 2 0 komen..Anda bila lagi?... anda ingin tambah apa2?sila klik post a comment di bawah.. }

Balqis Azhar said...

malam ni hujan.syoknye blogwalking sejuk2 cmnie..:)

Acik Ita said...

@Balqis Azhar..tapi hati2..tak elok o9 hujan2..t ada petir,bahaya tu..hehehe



blogr.my
 

Kisah Masa Lampau